بروجن، شهرک صنعتی خادم القرآنی، شرکت سرو ولتاژ

معرفی انواع سینی کابل و نردبان کابل

سرو ولتاژ، دانش جهانی تولید ایرانی

سینی کابل و نردبان کابل وسایلی هستند که می توان از آن در جهت ایجاد یک شبکه کابل انتقال داخلی در فضای بسته یا آزاد استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم به شکل تیتر وار انواع سینی کابل و نردبان کابل را نام ببریم.

قبل از این که بخواهیم به این موضوع بپردازیم توجه داشته باشید که شما می توانید بر اساس گستردگی پروژه و مسیرهایی که قصد دارید شبکه کابلی خود را عبور دهید از چند نوع سینی کابل یا نردبان کابل استفاده کنید و یادتان باشد که هیچ محدودیتی در استفاده از انواع این ها نخواهید داشت. در واقع عامل اصلی تاثیر گذار در تعیین این که چه نوع سینی کابل یا نردبان کابلی را استفاده کنید، مسیر عبور کابل های انتقال می باشد. در کلام بهتر اگر کابل ها را مانند آب بدانیم، در این صورت این سینی کابل و نردبان کابل ها نقش لوله را بازی می کنند. از این رو انتظار داریم چیزهایی شبیه به زانویی و متقاطع و … از انواع مختلف سینی کابل ها و نردبان کابل ها باشد. در ادامه این مبحث می خواهیم لیستی کامل از انواع سینی کابل و نردبان کابل به شکل جدول وار و تیتر وار بیان کنیم. یادتان باشد هر چه تعداد این موارد بیشتر باشد امکان طراحی مسیری بهتر و کم هزینه تر وجود خواهد داشت. شرکت سرو ولتاژ یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده داخلی در زمینه توزیع برق، انواع مختلفی از سینی کابل و نردبان کابل را به مشتریان خود ارائه می دهد. از این رو در ادامه با مرجع قرار دادن سایت فروشگاهی سرو ولتاژ فهرستی از انواع این وسایل را خدمت شما ارائه می دهیم.

فهرستی از انواع سینی کابل و نردبان کابل

قبل از این که بخواهیم فهرستی از انواع این نگهدارنده ها ارائه بدهیم باید خاطرنشان کنیم که انواع سینی کابل و انواع نردبان کابل از نظر اسمی با یک دیگر برابر بودند. بنابراین از تکرار مکررات پرهیز خواهیم کرد و تنها به نام یک گروه را در ادامه خدمت شما ارائه می دهیم:

همانطور که می بینید با این انواع مختلف سینی و نردبان کابل می توان مسیرهای هوشمندانه و کاملا مهندسی را طراحی کرد. البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که در محیط های داخلی و عموما در سقف ها از نوع سینی کابل و در موارد خارجی و محیط باز از نردبان کابل استفاده می شود. یک نکته مهم دیگر این است که این وسیله های نگهدارنده به وسیله پیچ مهره ها به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به چیزهایی مانند جوش و … نمی باشد. همچنین همین ویژگی پیچ مهره باعث کنترل بسیاری هزینه های نصب و تغییر احتمالی بعد از آن شده است.